------Welkom in Onze Winkel------ Hier krijgt u de beste producten, de barmhartige services en snelle verzending.
Extra Beschrijving
1. Materiaal : Katoen ,Ployester
2. Geschikt Seizoen : Lente& Herfst Aandacht plz: Als uw kind is te dik, we raden het kiezen van een groter formaat, bedankt. Gelieve te verwijzen naar uw kinderen daadwerkelijke hoogte en de maattabel voor het kopen/bieden. Bedankt. Pakket inbegrepen: 1Pc s Jas
ONS Aanbevolen Grootte
Hoogte(cm)
Tag maat van de Top Lengte
(cm) Borst*2
(cm) mouwlengte
(cm) 3-4T 100-110cm S/110 48 40 43 5-6T 110-120cm M/120 52 42 46 7-8T 120-130cm L/130 56 44 50 9-10T 130-140cm XL/140 59 46 53 11-12T 140-150cm XXL/150 63 48 57
Er is 2-3% verschil volgens de handleiding meten.
controleer de de grafiek van de meting zorgvuldig door voordat u koopt het item.
1 inch = 2,54 cm
Houd er rekening mee dat lichte kleur verschil moet acceptabel vanwege het licht en het scherm.
1.Q:Kan ik uw distributeur of doe je drop shipping?
A:Ja,wij bieden gratis verzending en daling van de scheepvaart aan elke klanten. U kunt controleren al onze producten uit onze winkel.U kunt opgeven ander adres, Wij sturen gratis verzending naar uw klant
2.Q:Wat zal ik doen als bescherming is uitgeschakeld.
A:Wij zijn eerlijk en verantwoordelijk verkoper. Wij beschouwen elke klant als GOD. de internationale scheepvaart is niet stabiel. Soms is er vertraging tijdens het transport. Dus begrijp ons werk en om de bescherming van uw geld safty,als je vindt dat de bescherming van de tijd is uitgeschakeld,vraag ons om meer tijd uit te breiden voor u.
3.Q:Meer dan 3 maanden verstreken zijn,maar ik heb nog steeds niet mijn goederen. Wat zal ik doen?
A:ten Eerste kunt u bijhouden van uw goederen uit de officiële bijhouden van de website. Als het pakket bij uw postkantoor,ga dan naar hen door jezelf. Indien het pakket verloren is gegaan,neem dan direct contact met ons op voor hulp.
4.Q:Wat te doen als het item schade,niet de juiste maat of niet leuk?
A:ten Eerste,Dus sorry voor dat het item niet past. neem dan direct contact met ons op voor hulp,dan als het onze fout is,je kan sturen de goederen terug naar ons ,zullen We het schip een nieuwe in uw nieuwe bestelling, noch tot vergoeding van uw verliezen. wij lossen alle problemen zo snel mogelijk op!
(pls kiezen maten zorgvuldig om deze situatie te voorkomen . )
We zullen proberen ons best om u goede kwaliteit producten en goede service . Uw tevredenheid is ons streven .Pls contact met ons op als u een probleem hebt . Wij lossen het probleem voor u zo vlug mogelijk .
Pls don' t open geschil, voordat u contact met ons op .
Wij bieden alle soorten van de scheepvaart-methode,zoals Ivofhope.org Standaard Verzending, ePacket,China Post Air,DHL,Postnl,FedEx,EMS . Als u wilt opgeven, de verzendmethode,Neem dan contact met ons op en we helpen u graag verder.